Інформація про роботу зі
зверненнями громадян
у І півріччі 2016 року
Протягом І півріччя 2016 року до Головного управління статистики
та відокремлених підрозділів надійшло 16 звернень громадян, з них:
– поштою від громадян –8;
– на особистому прийомі – 8.
За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення, з
урахуванням якого до Головного управління статистики звернулося 24 громадянина.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян
стосувались:
– кадрових питань – 9 звернень;
– надання інформації з Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій – 3;
– праці й заробітної плати – 4.
За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях,
були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством
термінів. Повторних та звернень щодо корупційних дій не надходило.
З метою забезпечення реалізації конституційного права
громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна
робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення
порушених ними питань.
Так, у зв’язку із кадровими змінами, наказом від 05 січня 2016 року № 05 поновлено
Графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління
статистики і відокремлених підрозділів та наказом від 30 березня 2016 року № 61
поновлено Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної
правової допомоги.
З метою оперативного реагування на звернення громадян
наказом від 18 березня 2016 року № 58 запроваджено “гарячу телефонну лінію” з
питань, що належать до компетенції органів державної статистики, про що
повідомлено на офіційному веб-сайті ГУС.
Надавалась методична та практична допомога з питань ведення
діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де
відбулися кадрові зміни. Питання роботи зі зверненнями громадян у 2015 році
було розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики
29 січня 2016 року.
Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян
поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.