Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І півріччі 2016 року

Протягом І півріччя 2016 року до Головного управління статистики та відокремлених підрозділів надійшло 16 звернень громадян, з них:

– поштою від громадян –8;

– на особистому прийомі – 8.

За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення, з урахуванням якого до Головного управління статистики звернулося 24 громадянина.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

– кадрових питань – 9 звернень;

– надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій – 3;

– праці й заробітної плати – 4.

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних та звернень щодо корупційних дій  не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Так, у зв’язку із кадровими змінами,  наказом від 05 січня 2016 року № 05 поновлено Графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики і відокремлених підрозділів та наказом від 30 березня 2016 року № 61 поновлено Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги.

З метою оперативного реагування на звернення громадян наказом від 18 березня 2016 року № 58 запроваджено “гарячу телефонну лінію” з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, про що повідомлено на офіційному веб-сайті ГУС.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання роботи зі зверненнями громадян у 2015 році було розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики

29 січня 2016 року.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.