Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у 2019 році

Упродовж 2019 року до Головного управління статистики та відокремлених підрозділів надійшло 17 звернень від громадян, з них:

-поштою від громадян – 15;

-на особистому прийомі – 2.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- кадрових питань – 9 звернень;

- праці й заробітної плати – 6;

- надання статистичної інформації – 1;

-надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології – 1.

За результатами розгляду питання, зазначені у 16 зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів, на 1 надано роз’яснення. Повторних, колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

У зв’язку із кадровими змінами наказом від 02 квітня 2019 року № 66 призначено відповідальних за ведення діловодства, архіву та діловодства за зверненнями громадян в структурних підрозділах та наказом від 29 листопада 2019 року № 169 поновлено графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам підрозділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики 03 квітня та 23 липня 2019 року.

Протягом 2019 року проведено перевірки стану  діловодства, ведення архіву, виконавчої дисципліни та роботи зі зверненнями громадян у відділі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності та відділі обробки даних структурної статистики та статистики фінансів підприємств .

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на вебсайті Головного управління статистики.