Гаряча лінія: (0412) 22-46-56

Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у
2018 році

Упродовж 2018 року до Головного управління статистики та відокремлених підрозділів надійшло 25 звернень від громадян, з них:

- поштою від громадян – 23;

- через органи влади – 1;

-від інших органів, установ, організацій – 1.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- кадрових питань – 13 звернень;

- праці й заробітної плати – 5;

- надання статистичної інформації – 3;

- надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 3;

- надання роз’яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів) – 1.

За результатами розгляду питання, зазначені у 23 зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів, на 2 надано роз’яснення. Повторних, колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

У зв’язку із кадровими змінами, наказом від 28 серпня 2018 року № 111 призначено відповідальних за ведення діловодства, архіву та діловодства за зверненнями громадян у відокремлених підрозділах Головного управління статистики у Житомирській області. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики 30 січня, 29 березня, 24 липня та 27 грудня 2018 року.

Упродовж 2018 року проведено перевірки стану діловодства, ведення архіву, виконавчої дисципліни та роботи зі зверненнями громадян відділу реєстрації цін, сектору ведення реєстру статистичних одиниць, управління статистики у м. Новоград-Волинському та сектору статистики у Ружинському районі, у ході яких надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.