Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у 2016 році

Протягом 2016 року до Головного управління статистики та відокремлених підрозділів надійшло 41 звернення громадян, з них:

- поштою від громадян –28;

- на особистому прийомі – 13.

За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення, з урахуванням якого до Головного управління статистики звернулося 49 громадян.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- кадрових питань – 16 звернень;

- праці й заробітної плати – 16;

- надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій – 5;

- надання статистичної інформації – 4.

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних та звернень щодо корупційних дій  не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Так, у зв’язку із кадровими змінами,  наказом від 05 січня 2016 року № 05 поновлено Графіки особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики і відокремлених підрозділів та наказом від 30 березня 2016 року № 61 поновлено Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги.

З метою оперативного реагування на звернення громадян наказом від 18 березня 2016 року № 58 запроваджено «гарячу телефонну лінію» з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, про що повідомлено на офіційному веб-сайті ГУС.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики

29 січня та 29 серпня 2016 року.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.