Гаряча лінія: (0412) 42-07-09

Архів: 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016

Інформація
про роботу зі зверненнями громадян
у
І півріччі 2024 року 

 

Протягом І півріччя 2024 року до Головного управління статистики надійшло  4 звернення  від громадян, з них:

- поштою від громадян – 4;

- на особистому прийомі – 0.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- праці та заробітної плати – 2 звернення;

- надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2.

   

За результатами розгляду питань, зазначених у зверненнях, позитивно було вирішено 1, на 2 – надано роз’яснення у відповідності до визначених законодавством термінів, 1– направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Колективних та звернень щодо корупційних дій  не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної  «гарячої лінії».

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік  було розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики 31 січня 2024 року.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на вебсайті Головного управління статистики.