Гаряча лінія: (0412) 47-38-33
Архів: 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016
Інформація
про роботу зі зверненнями громадян
у
І
півріччі
2025 року
З початку року до Головного управління статистики надійшло 5 звернень від громадян, з них:
- поштою від громадян – 5;
- на особистому прийомі – 0.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:
- праці та заробітної плати – 3 звернення;
- надання статистичної інформації – 1;
- надання роз’яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів) – 1.
За результатами розгляду питань, зазначених у зверненнях, 4 було вирішено позитивно, по 1 – надано роз’яснення у відповідності до визначених законодавством термінів. Колективних звернень та звернень щодо корупційних дій не надходило.
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».
Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правничої допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.
Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам структурних підрозділів Головного управління статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік було розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики 31 січня 2025 року.
Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на вебсайті Головного управління статистики.