Гаряча лінія: (0412) 47-38-33

Архів: 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016

Інформація
про роботу зі зверненнями громадян
у 202
4 році

Упродовж 2024 року до Головного управління статистики надійшло 5 звернень від громадян, з них:

      поштою від громадян – 5;

      на особистому прийомі – 0.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

      праці та заробітної плати – 2 звернення;

      надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2;

      надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології -1.

За результатами розгляду питань, зазначених у зверненнях, позитивно було вирішено 1, на 3 – надано роз’яснення у відповідності до визначених

законодавством термінів, 1– направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».