Інформація
про роботу зі зверненнями громадян
у 2024 році
Упродовж
2024 року до Головного управління статистики надійшло 5 звернень
від громадян, з них:
– поштою від громадян –
5;
– на особистому прийомі
– 0.
Питання,
що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:
– праці та заробітної
плати – 2 звернення;
– надання роз’яснень
щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та
організацій України – 2;
– надання роз’яснень
щодо застосування статистичної методології -1.
За
результатами розгляду питань, зазначених у зверненнях, позитивно було
вирішено 1, на 3 – надано роз’яснення у відповідності до визначених
законодавством
термінів, 1– направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону
України «Про звернення громадян». Колективних та звернень щодо корупційних дій
не надходило.
З
метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у
Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної
організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На
виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630
«Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями
громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на
звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».