Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у 202
2 році

Протягом 2022 року до Головного управління статистики надійшло 5 звернень від громадян, з них:

- поштою від громадян – 4;

- через уповноважену особу – 1.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- надання статистичної інформації – 2 звернення;

- кадрових питань – 2;

- праці й заробітної плати – 1.

 

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних, колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики 29 січня та 29 липня 2022 року.

Протягом 2022 року проведено перевірку стану діловодства, ведення архіву, виконавчої дисципліни та роботи зі зверненнями громадян у відділі обробки даних демографічної статистики та відділі аналізу даних соціальної та демографічної статистики.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.