Інформація про роботу зі зверненнями громадян

у І півріччі 2021 року

Протягом І півріччя 2021 року до Головного управління статистики надійшло 12 звернень від громадян, з них:

-поштою від громадян – 12;

-на особистому прийомі – 0.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- кадрових питань – 5 звернень;

- надання статистичної інформації – 4;

- надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2;

- праці й заробітної плати – 1.

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних, колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії».

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік було розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики 29 січня 2021 року.

Протягом І півріччя 2021 року проведено перевірку стану діловодства, ведення архіву, виконавчої дисципліни та роботи зі зверненнями громадян у відділі управління персоналом.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на веб-сайті Головного управління статистики.