Гаряча лінія: (0412) 47-38-33

Архів: 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016

 

Інформація

про роботу зі зверненнями громадян

у 2023 році

 

 

Протягом 2023 року до Головного управління статистики надійшло 16 звернень від громадян, з них:

- поштою від громадян – 16;

- на особистому прийомі – 0.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувались:

- надання статистичної інформації – 6 звернення;

- праці та заробітної плати – 1;

- питання кадрів – 1;

- надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології - 1;

- надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 7.

 

За результатами розгляду питання, зазначені у зверненнях, 9 були вирішені позитивно, на 7 – надано роз’яснення у відповідності до визначених законодавством термінів. Надійшло 2 повторних звернення (у вигляді скарг), колективних та звернень щодо корупційних дій не надходило.

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення у Головному управлінні статистики проводилась відповідна робота щодо належної організації розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” та з метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечено роботу телефонної  “гарячої лінії ”.

Продовжує функціонувати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів статистики.

Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам відділів статистики, де відбулися кадрові зміни. Питання про стан виконавчої дисципліни та організації роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік та І півріччя 2023 року  було розглянуто на засіданнях колегії Головного управління статистики 31 січня та 31 липня 2023 року.

Протягом 2023 року проведено перевірку стану діловодства, ведення архіву, виконавчої дисципліни та роботи зі зверненнями громадян у відділі взаємодії з респондентами та ведення реєстру статистичних одиниць та відділі підготовки даних соціальної статистики.

Інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян поновлено на вебсайті Головного управління статистики.